Sidor

söndag 27 februari 2011

Begravningen i några få bilder

Idag fick jag lite bilder från begravningen och då främst blomsterarrangemangen.
Innan begravningen kändes det helt galet att videofilma, men så här efteråt ångrar jag att vi inte gjorde det något grymt!!!!

Allt var så fint den där dagen den 11 februari.. 
Sångerna hade jag valt ut med omsorg och allt som sas var minnesvärda ord.
Tyvärr kan man ju inte göra om allt så det är bara att acceptera att det var svårt att innan se tiden efter denna dag.








Det var min Farbror som var officiant. Tack!


En stjärna från mina föräldrar och min syster med familj. Stjärnor var Fredriks liv, han var doctor i Astronomi. Hans specialområde var kolstjärnor, stjärnor som liknar vår egen sol. Han följde dem både i slutstadiet och i deras födelse
för att se vilka ämnen som avges, hur, när och försöka förstå varför och hur det påverkar oss på jorden.



Kistdekorationen var inspirerad av vår brudbukett här i större tappning. Jag tycker det blev så fint.


Det var verkligen tappra barn den här dagen.


3 kommentarer:

  1. Åh så vackert avsked ni ordnade. Må väl och ta hand om varandra. //Gina

    SvaraRadera
  2. Ni är så starka Anna , jag beundrar dig och din familj enormt. Det ni har gått igenom och kommer gå igenom är inte rättvist. Ingen bör behöva göra det. Många många kramar Pernilla B

    SvaraRadera
  3. Verkligen vackert! Stjärnan var otroligt fin.
    Jag lider med er. Så grymt att förlora en kär make/vän/livskamrat och pappa alldeles för tidigt...

    Varma kramar till er

    SvaraRadera