Sidor

torsdag 24 februari 2011

Verklighetspausen, bilder!

 Oj, oj vad svårt det var att lägga in bilder den här gången, men nu har jag lyckats!

 Längtar verkligen till sommaren.


Framme på Fuerteventura

Utsikten från hotellrummet

By night


på djurparken fick barnen, här Felicia, fånga en uggla och en örn.

Utsiktspunkt





Lite frön i handen och fåglarna kom flygande


Stranden




Så härlig färg

Jodå, vågorna användes flitigt för att surfas på.


Det var mycket kraft i vågorna. En favorit, om jag får säga det själv!




Det blev mycket bad i poolen också, flera timmar om dagen.

Felicia på händer, Elliot- Ha, jag kan också

Och visst kan han,



Barnens frukost. Choklad i massor.


Solnedgång ovan molnen.



2 kommentarer:

  1. Oj, vad det ser härligt ut! Ja nu längtar man verkligen till solen och värmen. Snart... Hoppas ni kunde njuta av er semester och att det kändes ok att komma hem till "verkligheten" igen.

    SvaraRadera
  2. Jag har ju redan sagt välkommen hem men jag säger det igen!!Välkommen hem,La familia!!!
    Vilka härliga bilder från semestern,inte utan att man längtar efter sol och bad och massor med värme...Men snart kommer det en härlig tid och det är bara att gilla transportsträckan dit.
    Ha en trevlig helg, kram från Paula i Lkpg.

    SvaraRadera