Sidor

tisdag 5 april 2011

VÅR!!!!

 Oj, oj, oj vilken jobbig tid!!


Jag har verkligen inte motivation för någonting............
Min kropp värker och är trött, men tro inte att jag kan sova för det.


Jag var på massage idag, samma massageterapeut som sist, men vilken skillnad. Nu kan jag inte skylla på henne utan det är min kropp som protesterar. 
Efter mitt besök för två veckor sedan kändes det som om jag svävade fram när jag gick där ifrån. Hon hittade flera knutor och arbetade bort dem en efter en. 
Idag ville inte min kropp alls!
Jag trodde jag var avslappnad, men inte. Hon sa att varje muskel i min kropp knöt sig så fort hon började arbeta med den. Hon avslöjade mig när jag sa att jag må bra och allt flyter på bra. Kroppen skvallrar................




Hur som helst,
Barnen har tjatat om att de vill ha upp studsmattan ett tag nu så igår tog jag hjälp av de yngsta för att överraska de två stora.

NJUT, nu är våren här!!
Men ingen vet hur länge, det är trots allt April!!!! 




I 5 minuter var det varmt och skönt att vara utan jacka!!

Teamwork på hög nivå
Så här roligt blev det!!!


SNÄLLA!!
Krama om era nära och kära en extra gång och för guds skull - NJUT AV DEM!!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är fantastisk på alla sätt och vis! kraaaam till dig! /Linda m 3

    SvaraRadera
  2. Tack,
    De orden värmer!

    Kram

    SvaraRadera