Sidor

torsdag 31 mars 2011

Raindrops Keep Fallin' on My Head....

För en vecka sedan beställde jag skor från Brandos.se. Ett par till till min 12-åriga dotter och ett par åt mig själv.
Jag vet att många människor gör det varje dag, men

för mig var det vågat att köpa skor/något utan att prova först.
Det är bara att inse, ibland har nöden ingen lag. Vi har varit runt i alla skoaffärer både i Jönköping, Nässjö och Ullared utan att hitta något som passade min stora tös.
Det var TV reklamen som gjorde att jag överhuvudtaget letade upp skoaffären. När jag sedan pratade om Felicias problem att hitta skor med en kompis sa hon att hon beställt härifrån tidigare och blivit riktigt nöjd. Så när Felicia hittade ett par skor hon ville ha så kände jag att jag inte hade något att förlora. Hon behövde ett par nya vårskor! 


Visst är de snygga!!








Själv köpte jag mig ett par GUMMISTÖVLAR!
Världens tråkigaste .................. Jo, visst var det så för några år sedan. Gröna höga stövlar, visst, det kunde finnas blåa också. Som ung var jag scout och därför alltid iklädd mossgröna höga gummistövlar när vi var ute och strövade i skogen.
Äntligen har det hänt något kul med stövlarna.
Min 9-åring Vill ha på sig sina gummistövlar. De är jättesnygga! Svarta med blommor på utsidan av skaftet.
Och idag fick hon användning för dem!! 
Så skönt att inte behöva bråka med henne om att använda stövlar längre!


Jag fick också äntligen använda mina!!
Skönt att kunna tycka det är kul med regn.



I'm singing in the rain
Just singing in the rain
What a glorious feelin'
I'm happy again
I'm laughing at clouds......................





Här ser ni mina nya snygga gummistövlar: 


Behöver inte skämmas när jag har stövlar på mig!!


Ha det bra och krama om varandra!!

6 kommentarer:

  1. Jättefina! Roliga år det där, som sagt, när man är fullt engagerad tillsammans i skor och kläder. Eller när man får syn på något själv och tänker "det skulle hon gilla!" Sen kommer första felköpet och sen är det slut annat än med väldigt säkra kort, typ H&M:s baslinnen och svarta converse.

    SvaraRadera
  2. Dom där var ju läckra!! Jag förstår att dottern är nöjd! Låter som du också är nöjd :-)

    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  3. Ja när jag tänker stövlar så är det just de där gröna fula...De var superläckra dina, syns knappt det är stövlar.
    De andra "converseliknande" var oxå fräcka:-)
    Kram Pernilla B

    SvaraRadera
  4. hej!! Supersnygga skor till tjejen. vad heter de??
    mvh jennie

    SvaraRadera
  5. Hej,
    Kul att det är fler än vi som gillar skorna.
    Här är "adressen" till dotterns skor.

    http://www.brandos.se/skechers/37537-bktq/a25203

    Kramar
    // Anna

    SvaraRadera
  6. Oh wow! Riktigt coola gummistövlar!!!!!!!! ha ha, har tvekat att beställa av dem pga samma anledning som du- man måste ju prova först, väl...?
    Nu ska jag också "go wild" och beställa.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera