Sidor

tisdag 30 november 2010

Många stora tårar

många stora tårar har rullat nedför min kind idag.
Det var precis som vi befarade, läkaren på sjukhuset tackade för sig. Ha sa att det inte finns någon anledning för Fredrik att komma tillbaka dit.
Kändes vemodigt och hemskt.......

På vägen hem stannade vi till på Ica, Fredrik var sugen på julmust. När jag går där inne kommer allt över mig och jag började stortjuta. Fy, va jobbigt!!! Mitt bland massa okända människor.
Tårarna sprutade och det gick inte att få stop på dem.
Tillslut, efter ca 20 min, lyckades jag samla mig något, betalade och gick.
Jag hade ett utvecklingssamtal efter detta, blev till att försöka sminka över de rödgråtna ögonen. Gick väl sådär, dottern frågade om jag var ledsen så fort hon såg mig.

Nu är jag HELT slut i alla fall!
Hoppas på en lugn natt. 
God natt

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag hittade hit i dag via Lindas mans blogg och ville bara lämna ett spår efter mig.
    Vilket otroligt tufft liv du och din familj har.
    Har själv en obotlig cancer men mår förhållandevis bra ändå.
    Tittar in i morgon igen.

    Hälsningar
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Usch, vilken jobbig dag!!
    Vill bara skicka en kram!!!

    SvaraRadera