Sidor

tisdag 21 december 2010

Julspektakel

Oj oj oj vilka duktiga barn!
Ikväll har vi varit och sett på ett julspektakel med nästan 80 deltagande barn. Det var vår 11 åring, Felicia, tillsammans med hennes klasskompisar.
Måste få skryta lite. Hon sjöng ett litet solo och klarade det med bravur!! Jag blev så stolt! Jag hade lovat henne att jag inte skulle börja gråta men det var lättare sagt än gjort. Tur att jag hade kameran att gömma mig bakom. ;)
Sen i lördags när min syrra var hemma och Felicia sjöng ett par sånger ur repetoaren visade det sig att min syrra skrivit en av sångerna. En riktigt rolig rapp, Hedarnas rapp. Det var den man hörde att många pratade om efteråt. Så nog har jag rätt att vara stolt allt, dubbelt upp!! 

Nu ligger jag i bäddsoffan i Fredriks rum och hoppas på en lugnare natt. Läkaren har gjort om lite i medicinering så nu hoppas jag att nätterna blir bättre. Håll alla tummar ni kan avvara ett par minuter.

Tack på förhand
// Anna

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni har kunnat sova i natt, både du och Fredrik.
    Hann du köpa några julklappar igår? Hur kommer ni att fira jul?
    Jag hoppas att ni får en lugn och fin jul som blir ett fint minne för er alla.

    En varm kram till dig som kämpar så!
    annicap

    SvaraRadera
  2. Du vackra mamma, som ser till att barnen fortfarande får sin del av livet ,samtidigt, som Du vill vara med Din man, så mycket Du bara orkar...I Er del av livet..Ord är överflödiga...
    Varma kramar inför Julen och jag tänker ofta,ofta, på Er...Paula i Linköping

    SvaraRadera