Sidor

söndag 12 december 2010

Lucia

Jag tycker det är riktigt härligt med lucia!
Det är så stämningsfullt med alla vita klänningar och ljus.
Vi var i Huskvarna missionskyrka och tittade på luciatåg. Det var barn/ungdomar från Tonår, konfirmation, scout och småbarnssång. Jag hade 2 tärnor med i tåget. Det var även julmarknad, så vi köpte en massa lotter och hade en rolig eftermiddag tillsammans.
Mina föräldrar var med. De har varit med barnen hela dagen när jag jobbat. Det är så tryggt och skönt när mina föräldrar är barnvakt. Jag behöver inte tänka på något och det är SÅ skönt.

Nu sitter jag i en fåtölj på Ekhagens gästhem och tittar på Sex and the city filmen som går på 4:an samtidigt som jag hör Fredriks andetag. Jag ska sova i en bäddsoffa som finns här i hans rum.
Jag hoppas det blir en natt med mer än 3 timmars sömn.......
Han har det riktigt jobbigt. Idag har han fått en morfinpump där han själv kan ge sig extra booster så fort han får ont.

Vi hörs i morgon
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar