Sidor

fredag 17 december 2010

Problem med kommentarer

Hej

Jag har förstått att flera av er har problem med att lämna kommentarer.
Jag beklagar verkligen detta.
Jag är dock djupt tacksam att ni tar er tid att skriva till mig.
Jag ska under dagen undersöka var som kan vara fel.
Är det någon av er som har varit med om liknande sak är jag tacksam för alla råd som kan hjälpa till att få bukt på problemet.
Skriv gärna då gärna till min mail: varastark@hotmail.se.

En en gång,
Jag är ledsen för de problem och upprörda känslor det orsakat er.

// Anna

10 kommentarer:

  1. Vad konstigt om någon blir arg/upprörd över att det är svårt att kommentera, som om det spelar någon roll?! Jag brukar få trycka på "Skicka kommentar" ett par gånger (istället för en...) och då går det, och det är ju inte så svårt.

    Kan inte låta bli att jämföra hur "upprörd" man blir av att inte kunna kommentera jämfört med ert liv...

    Vill bara skicka lite kramar till er, tänker på dig ofta ofta!!

    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Håller med föreg. talare....hur upprörd kan man bli om man jämför...
    Tänker mycket på Er ,och stannar upp och undrar hur Ni har det....
    Varma kramar till Er ... en önskan att Du ska må bra ... Kram Paula i Linköping

    SvaraRadera
  3. Försöker läsa bloggen med jämna mellanrum. Tänker på dig och familjen och du finns hos mig och i mina böner. <3 Många kramar Therese, Stockaryd

    SvaraRadera
  4. Jag känner med dig. Vad mer kan jag säga? Att jag finns här för dig, när du behöver det och vill? Det vet du redan, men det är bara du som äger "när" och "hur".
    Ian-Eric

    SvaraRadera
  5. Gomorgon Anna, nu har du inte skrivit sedan i fredags och genast misstänker man att, nu har kampen börjat och tiden finns inte...Tänker på Dig ofta ofta och hoppas att Du får mycket stöttning i kampen.Varma kramar Paula i Linköping

    SvaraRadera
  6. Oj oj jag såg att någon skrivit att det irriterande att man inte kunde kommentera. Önskar du slapp läsa sådana kommentarer. Visst om det är svårt ibland, men då kan man som sagt kopiera osv.
    Tänker på er och undrar hur er helg är. Jag HOPPAS ni haft det lite lättare.
    Kram JEssica

    SvaraRadera
  7. Om ni provar först förhandsgranskar så brukar det gå lättare.

    SvaraRadera
  8. Hoppas din helg har varit någorlunda lugn och att ni haft det bra tillsammans hela familjen. Tänker ofta på dig och önskar att du hittar styrkan någonstans. Varma styrkekramar Sippan

    SvaraRadera
  9. Har läst igenom din blogg och den berör så mycket! Tänker på er och skickar en STOR varm kram! /Linda

    SvaraRadera
  10. Jag tänker på dig och hoppas att du fått några lugna dagar.
    Önskar att jag kunde stötta dig på något sätt men får nöja mig med att skicka min varmaste kram till dig och barnen.

    Annelie

    SvaraRadera