Sidor

fredag 31 december 2010

Nu vill jag önska alla

Ett Gott Slut och ett Ännu Bättre Nytt!!

Vid 18 idag åker jag upp till Fredrik med hummer och oxfilé. Känns inte som om vi vill fira speciellt mycket, men lite god mat går ju alltid ner.

Fredriks mamma är där så när Fredrik och jag ätit färdigt åker jag hem till barnen, som kommer äta nyårsmat med mormor och morfar, för att försöka försäkra både dem och mig själv om att nästa år kommer bli ett bra år trots att starten av det (ingen vet hur länge) kommer bli för jävligt jobbig!

Vi hörs och ses nästa år mina vänner

Kramar
// Anna

5 kommentarer:

  1. Skönt att ni kan få äta lite gott tillsammans och att du sedan kan vara hemma tillsammans med barnen också.
    Önskar dig ett Gott Nytt År och hoppas att du får ha det så bra det är möjligt, trots allt svårt du har framför dig. Varm kram Sippan

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år, lev i nuet just nu, framtiden kommer ändå.
    En läsare/Anette c
    Kram

    SvaraRadera
  3. Godt nytt år til deg fra Norge. Selv om starten på året ikke blir den beste - så leser jeg mellom linjene at du både prioriterer rett og kommet langt i sorgprosessen..

    Ta hand om deg o barnen!

    /ukjent fra Oslo

    SvaraRadera
  4. Önskar dig ett så bra år som möjligt!

    mvh

    Annaa

    SvaraRadera
  5. Önskar Dig ett så bra år som möjligt!Framtiden finns för alla, som ett oskrivet blad.Som tur är, så vet man inte var,när och hur slutet blir för vare sig själv eller andra..Lev dagen och gör det som känns bäst för familjen..
    Tänker på Er ofta,ofta ...
    kram Paula i Linköping

    SvaraRadera